Klacht: Kaarten Rolling Stones

op 10 oktober 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Mijn ouders van 70 wilden graag nog een keer naar de Rolling Stones. Zij hadden online kaarten besteld. De kaarten kosten € 375 per stuk.
Ze hebben helaas helemaal niet nagedacht over de kosten (sterker nog, ze dachten dat het per 3 kaarten was….) en hebben in hun enthousiasme de kaarten gekocht.

Nu heb ik de kaarten afgelopen week gezien, en zag dat ze maar € 180,00 per stuk waren + € 10,00 administratiekosten.

Ik ben verder gaan zoeken en kwam erachter dat zij het via de ticketshop hadden besteld. Zij hebben dus kaarten verkocht die 2x zo duur zijn.

Ik ben tevreden als zij mijn ouders de het teveel betaalde geld teruggeven, en dus de kaarten voor een normale prijs in rekening brengen.
Dit is iets wat niet had gemogen in mijn beleving.
Helaas zijn mijn ouders hierin getrapt.

Tevens ben ik tevreden als er iets aan dit "bedrijf" gedaan gaat worden, en dat de malafide prijzen die zij vragen niet meer mogen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hathi1974