Klacht: Kaartautomaat veendam

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Het is met u kaartautomaat in veendam niet mogelijk om een retourtje Veendam/martenshoek te kopen.
Wel kan ik 1 kopen tot hoogezand / sappemeer
En of retourtje groningen.
Nu moet ik met mijn handicap uitstappen op hoogezand / sappemeer en heel hoogezand door lopen.
Er word gezegt uitstappen op hoogezand / sappemeer en vandaar een kaartje kopen naar martenshoek.
Echter is het voor mij niet mogelijk om te pinnen
Dit ivm weekgeld en bewindvoering mag ik ook niet online kopen.
Ik zie graag een tegemoetkoming en of een andere oplossing.
De automaat geeft ook geen storing aan zoals mij gevraagd werd in het gesprek op facebook messenger.
Ik moet dus zaterdag 7 kilometer looen om op mijn bestemming te komen wat normaal nog geen 1 kilometer is .
Graag een goeie oplossing en of vergoeding van het vervoersbewijs wat ik nu heb 7,44€
Dat is het retourtje veendam:hoogezand/sappemeer
Mvg koert inderwisch
Troelstrastraat 5
9645JA
Veendam
Tel 0642760342
Email inderwisch@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Na een goeie oplossing
En of vergoeding vervoersbewijs
Veendam martenshoek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Kinderwisch, Niet leuk om te lezen dat je in Veendam geen kaartje kan kopen tot Martenshoek. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Op Facebook hebben wij je dit ook al gevraagd. Zou je misschien aan kunnen geven waarom het niet mogelijk is om een kaartje te kopen? Staat station Martenshoek niet aangegeven op de automaat? Heb je misschien gezien of Kropswolde wel aangegeven staat? Of krijg je een foutmelding te zien als je voor Martenshoek kiest? Zodra het voor ons duidelijk is waarom het niet mogelijk is om een kaartje te kopen naar Martenshoek geven wij je klacht door aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Kinderwisch

1 week geleden - Hallo Martenshoek word niet aangegeven op de automaat . En of kropswolde wel aangegeven word weet ik niet ik hoef daar niet heen . Ik moet naar martenshoek dat niet in het bestand staat van de betrefende automaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kinderwisch,

Bedankt voor je toelichting. Je uitleg is duidelijk.

Ik heb je klacht doorgegeven aan onze materieelbeheerder. Hopelijk wordt de optie Martenshoek snel toegevoegd zodat je een kaartje kan kopen van Veendam naar Martenshoek.

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland, WhatsApp via +31 629575686 of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:52 geantwoord

Nee de klacht is niet opgelost
Zit nog steeds met het probleem dat ik niet naar martenshoek kan maar moet uitstappen op hoogezand / sappemeer.
Waardoor ik met mijn handicap 7 kilometer moet lopen wat 1 kilometer kan zijn

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Kinderwisch, Dat klopt. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om je klacht nu meteen op te lossen. Zoals je misschien kunt begrijpen zijn wij een doorgeefluik. Ik heb je klacht meteen uitgezet naar onze materieelbeheerder zodat er naar de kaartenautomaat gekeken kan worden. Ik heb je, als verrassing, een dagkaart toegestuurd. Ik hoop dat dit kaartje morgen bij je bezorgd wordt zodat je zaterdag kan reizen naar Martenshoek. Helaas is het nu geen verrassing meer. ;) Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Kinderwisch

1 week geleden - Hallo Hartelijk dank voor u reactie ik snap dat jullie een door geef luik zijn voor klachten. En ook dank voor u oplossing door middel van een dagkaart . Dit noem ik een juiste oplossing en een goeie manier van omgaan met dergelijke klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Kinderwisch