Klacht: Kaart wederom te laat bezorgd

op 27 juni 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb ruim op tijd mijn bestelling gedaan om zaterdag een kaart bezorgd te krijgen. Ik krijg vrijdagavond laat een mail dat de bestelling verzonden is. Conclusie is dat er dus geen kaart bezorgd is op zaterdag. Dit is zeker niet de eerste keer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee. Ik wil graag mijn geld terug want ik heb betaald voor iets dat ik niet gekregen heb!!!!

Als ik mijn geld retour heb.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 13:00 geantwoord

Beste Carla, we zien dat je hierover inmiddels telefonisch en per mail contact over hebt gehad. Helaas dienen we de vertraagdagen af te wachten, hopelijk komt de kaart dan ook vandaag aan. Een verzendbevestiging krijg je altijd pas op het moment dat de kaart is opgehaald door PostNL. Bij een brievenbus in de straat kan dit tot 18.00 uur. Met Greetz heeft PostNL andere afspraken; zij komen alle Greetz-post pas om 23.30 uur ophalen. Deze post gaat mee in dezelfde nachtsortering, om de volgende dag bezorgd te worden. Dit staat los van eventuele vertragingen. Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door Koekelapie