Klacht: Kaart van 50,- al ingebruik????

op 18 juli 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik koop net 2minuten geleden een kaart maak via mijn toestel “foto mode” en krijg een melding: “FOUT”
U hebt deze code al ingewisseld?

Het is 50,- weg? op ze minst uitleg hoe dit kan gebeuren en het liefst en mogelijkheid om terug te krijgen / nieuwe code. Is er een mogelijkheid om te zien wanneer de code is geactiveerd?

Want ik heb hem geprobeert te activeren om 18-7-2016 om 20:19 < Ongeveer! Alvast bedankt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 19 juli 2016 om 13:36 geantwoord

Beste Wesley,

Vervelend om te vernemen dat de code niet lijkt te werken.
De codes welke wij verkopen zijn uniek en worden maar 1 keer uitgegeven, deze melding zult u dus eigenlijk niet kunnen krijgen. Wanneer een code toch niet lijkt te werken zoals in uw geval kunt u altijd contact opnemen met onze support. Ik adviseer u een screenshot te maken van de foutmelding en deze te sturen naar support@beltegoed.nl zodat we het verder voor u kunnen onderzoeken en oplossen.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wesleywitte