Klacht: Kaart te laat bezorgd

op 18 oktober 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag avond 11-10-2016 heb ik een kaart besteld, hij komt pas 18-10-2016 aan. Officieel moest ie 14-10-2016 komen op het adres die ik heb ingevuld. Te laat aangekomen dus ik wil een vergoeding.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 19 oktober 2016 om 19:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste, Wat vervelend voor je dat je kaart te laat is aangekomen. Natuurlijk hebben we meteen het printproces gecontroleerd: ons systeem geeft aan dat je kaart wel op tijd is geprint. Na het printen van de kaarten haalt PostNL de Greetz-bestellingen op. Vervolgens verloopt het proces hetzelfde als wanneer je zelf een kaart in de brievenbus doet.
Voor de bezorging zijn we van PostNL afhankelijk. PostNL streeft ernaar alle brievenbuspost de volgende werkdag te bezorgen (met uitzondering van maandag), maar kan dit helaas niet garanderen. Waarschijnlijk heeft je bestelling vertraging opgelopen. Sorry voor het ongemak! Zoals aangegeven tijdens het bestellen kunnen we de bezorgdag niet garanderen.
Ter compensatie van het ongemak hebben wij drie Stampz aan je account toegevoegd. Hopelijk stel je dit op prijs! Greetz, Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door g zijlstra