Klacht: Kaart nooit aangekomen

op 23 augustus 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb eergisteren een kaart gemaakt die ik had laten versturen naar een vriendin van me. Nadat ik zojuist met me vriendin aan de telefoon heb gehangen, kreeg ik te horen dat ze helemaal geen verjaardagskaart heeft ontvangen uit mijn naam. Ze was gisteren (22 augustus) jarig en dat is ook de reden dat ik de kaart op die datum bij haar had willen laten bezorgen. Nou vindt ik het neit erg om 6,50 euro te betalen voor een kaart, mits die natuurlijk op de gewenste datum is verzonden. Hierbij zijn jullie in gebreken gevallen en zou daarom ook graag mijn betaalde bedrag terug willen gestort krijgen op mijn rekening.

Ik had tevreden geweest wanneer de kaart op mijn vriendin haar verjaardag was bezorgd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 23 augustus 2017 om 09:08 geantwoord

Beste Roy,

Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. We hebben het printproces voor je gecontroleerd: ons systeem geeft aan dat je kaart wel op tijd is geprint.
Na het printen haalt PostNL de Greetz-bestellingen op. Vervolgens verloopt het proces hetzelfde als wanneer je zelf een kaart in de brievenbus doet. Voor de bezorging zijn wij dus afhankelijk van PostNL.
PostNL streeft ernaar alle brievenbuspost de volgende werkdag te bezorgen, maar kan dit helaas niet garanderen. Waarschijnlijk heeft je bestelling vertraging opgelopen.
Wij rekenen altijd twee vertraagdagen (maandag niet meegerekend; PostNL bezorgt namelijk niet meer op maandag) omdat dit mogelijk is bij PostNL.

Is je bestelling na deze tijd nog niet bezorgd, neem dan opnieuw contact met ons op. Hopelijk kunnen we je dan verder helpen. We hebben jouw bestelling verzonden naar onderstaand adres:
Denise Sheombarsing
Jan Van Der Heijdenstraat 159