Klacht: Kaart niet binnengekomen.

op 13 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kelly,

Wat ontzettend vervelend dat de kaart nooit ontvangen is. Onze welgemeende excuses hiervoor.

We willen de kaart natuurlijk graag alsnog versturen wanneer deze niet meer is aangekomen. Het kan wel voorkomen dat PostNL er iets langer over doet, dit geven wij ook aan op de site.

Onze excuses voor het ongemak en we horen het graag als we nog iets voor je kunnen doen.

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Kcvd090