Klacht: Kaart is nooit asngekomen

op 20 september 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 augustus zou er een kaart bezorgd worden maar nn hoor ik dat die kaart nooit is aangekomen

Gewenste Oplossing:

Mijn geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Greetz.nl

2 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 september 2016 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal,

Greetz heeft inmiddels contact gehad met de klant doormiddel van emailverkeer. De kaart is helaas nooit bezorgd, zoals de klant heeft gevraagd wordt het orderbedrag terug gestort naar het rekeningnummer waar mee betaald is. Dit duurt maximaal 5 werkdagen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht er vragen zijn horen we dit graag.
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Cjvorstdlman@live.nl