Klacht: Kaart beschadigd bij postnl en dus zou opnieuw worden verzonden, dit is nooit gebeurd.

op 04 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb vrijdag een verjaardagskaart besteld en via koeriersdienst laten bezorgen op zaterdag. Zaterdag kreeg ik een mail van de klantenservice dat de kaart nat is geworden en daardoor beschadigd en hij niet meer bezorgd kon worden. Ik kreeg de keuze om geld of tegoedbon te ontvangen of de kaart opnieuw te laten versturen. Ik mocht zelf de dag kiezen en koos voor de maandag.
Deze optie werd door de klantenservice bevestigd en de kaart zou op maandag worden bezorgd.

Het is nu dinsdag en er is nog steeds geen kaart bezorgd!

Ik wil sowieso mijn geld terug en een tegoedbon ontvangen voor een volgende kaart.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 05 juli 2017 om 14:39 geantwoord

Beste Ank,
Bedankt voor je melding.
Het is zeker niet de bedoeling dat je het idee krijgt dat wij een belofte doen en deze vervolgens niet waarmaken.
We zien dat je ook een e-mail het gestuurd en zullen hier op reageren en er uiteraard voor zorgen dat het bedrag wordt terug gestort naar je rekening.
Greetz, Eline

Bericht van Greetz.nl

4 maanden geleden - Beste Ank, Het bedrag wordt terug gestort, dit duurt 5 werkdagen. Aangezien je reeds contact hebt gehad omtrent de klacht zullen we de gestuurde e-mail sluiten. Voor het ongemak hebben we een volle Stampz kaart aan je account toegevoegd. Mocht je vragen hebben horen we dit graag. Greetz, Eline

Heeft op 05 juli 2017 om 15:31 geantwoord

Ik heb via paypal betaald en zou normaliter een melding moeten ontvangen van de stornering. Dit heb ik vooralsnog niet ontvangen.

De andere kaart die ik tegelijkertijd had besteld is namelijk ook niet bezorgd dus het volledige bedrag kan intussen retour.

Bericht van Greetz.nl

4 maanden geleden - Beste Ank, Zoals eerder vermeld wordt het bedrag binnen 5 werkdagen terug gestort. Wanneer dit nog niet gebeurd is zul je geen melding ontvangen van de stornering. Er is reeds een bedrag overgemaakt en het andere bedrag volgt, dit is allemaal telefonisch besproken. Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Ank1983