Klacht: k heb de verkeerde provider besteld

op 21 november 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 28 november 2016 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Omid Mangal,

Vervelend om te vernemen dat u een foutief product heeft gekocht.
Wij kunnen helaas zichtbaar gemaakte codes niet meer terug nemen omdat het voor ons niet na is te gaan of een code al is gebruikt of in de toekomst nog gebruikt gaat worden. Wij bieden onze klanten 100% unieke codes. Dit is niet mogelijk als we uitgegeven codes opnieuw zouden verkopen.

U kunt eventueel wel zelf de code doorverkopen zodat deze toch niet verloren gaat.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Omidmangal21@yahoo.com