Klacht: JWLZ Goldcard bij Hitkrant

op 09 oktober 2014 over JWLZ in de categorie Juweliers

De Hitkrant ontvangen op donderdag 9 oktober en daarbij een kortingskaart vinden (https://www.jwlz-webshop.nl/jwlz-goldcard-pm-66.html) die je kan gebruiken om met 10 euro korting te shoppen op https://www.jwlz-webshop.nl/. Wat schetst de verbazing;
aToch bijzonder dat je deze dan op 9 oktober geleverd krijgt.

erg jammer dit

tekst op de website:
HITKRANT 2014 kaarten

Deze kaarten zaten bij een editie van HitKrant in oktober 2014.

Hoeveel is de kaart waard?
De kaart geeft recht op een korting van €10 en is éénmalig te gebruiken.* Dit houd dus in dat als je bijvoorbeeld een armbandje besteld van €12,50, je nog maar €2,50 voor het armbandje hoeft te betalen!

Hoe gebruik ik de kaart?
Kies in de shop de producten uit die je graag wil hebben en kies in je winkelwagentje voor afrekenen. Je vult je gegevens in, kiest voor de verzendmethode en klikt op verder. Hierna vul je in het daarvoor bestemde vakje de code van de achterkant van jouw kaart in. (Dit staat ook aangegeven tijdens het bestellen). Kies hierna voor de door jou gewenste betaalmethode. Kies je voor iDeal of PayPal, dan zal het systeem je direct doorsturen naar de betaalpagina. Wil je liever na ontvangst betalen? Kies dan voor de optie AfterPay (hierbij komen wel extra kosten van €0,99 per order). Indien je kiest voor vooruitbetalen per bank ontvang je in de orderbevestiging onze rekeninggegevens. Wanneer wij het openstaande bedrag hebben ontvangen zullen we je order zo snel mogelijk verzenden.

*Er kan één Goldcard per bestelling gebruikt worden.

De kaart is te gebruiken tot en met 8 oktober 2015

dat wanneer er een actie is een korting geldt deze ook te gebruiken is en niet dat de datum reeds verlopen is.
Slechte service opnieuw van de Hitkrant

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JWLZ

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar JWLZ over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JWLZ nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van JWLZ

5 jaren geleden - Beste Natascha,Excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op een antwoord en oplossing van jouw klacht. De klacht stond onder Betapress/Hitkrant, waardoor wij hier nog niet op konden reageren. Zover we kunnen opmaken uit je klacht bedoel je dat je de kaart hebt ontvangen na het verstrijken van de geldigheidsdatum. De kaart is echter geldig tot en met 8 oktober 2015, je hebt dus nog een jaar om de kaart te besteden :). We hopen je hiermee voldoende te hebben geholpen en geinformeerd, mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen horen we het graag!Met vriendelijke groet, team JWLZ

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door JWLZ in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JWLZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JWLZ

Heeft op 28 oktober 2014 om 16:21 geantwoord

Klantenservice heeft op 24-10 de klant via de mail op de hoogte gebracht dat de kaart die zij heeft gekregen bij de Hitkrant nog geldig is. Namelijk tot en met 8 oktober 2015.

Alle klachten die gemeld zijn door NH