Klacht: Schade na batterij wissel

KFJV op 20 februari 2016 over Juwelier Ton Rijken te Roermond in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin december 2015 mijn horloge gebracht voor een batterij wissel. De juwelier aangegeven dat bij een Tissot een batterij wissel blijkbaar moeilijk is dus heb ik aangegeven ” …..stuur svp op naar service center ” . Juwelier gaf aan “……heb wel vaker een batterij gewisseld” . Kreeg horloge terug op 14 December en moest 35 € betalen voor batterij wissel.. De volgende dag bleek dat enkele functies van het horloge het niet deden , en dus het horloge volgende week terug gebracht. Antwoord van juwelier ” ….. dan zal ik het nu maar naar service center sturen ” . Vandaag 20 Feb horloge kunnen ophalen maar kreeg rekening van 60 euro . ( 95 euro minus de 35 euro ) Aangezien schade was aangebracht door juwelier was ik niet bereid te betalen. Hij dreigde met incasso & politie en stelde dat horloge ” dan wel kapot zal zijn geweest toen je het bracht ” . Heb paspoort laten zien en mijn adres gegeven. Ben vriendelijk vertrokken en heb horloge meegenomen. Via SMS kreeg ik alsnog een dreiging mbt politie en incasso.

Gewenste Oplossing:

Zodra juwelier Rijken zijn verzoek tot betaling intrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Juwelier Ton Rijken te Roermond

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Juwelier Ton Rijken te Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door