Klacht: Schade na batterij wissel

KFJV op 20 februari 2016 over Juwelier Ton Rijken te Roermond in de categorie Juweliers

Begin december 2015 mijn horloge gebracht voor een batterij wissel. De juwelier aangegeven dat bij een Tissot een batterij wissel blijkbaar moeilijk is dus heb ik aangegeven ” …..stuur svp op naar service center ” . Juwelier gaf aan “……heb wel vaker een batterij gewisseld” . Kreeg horloge terug op 14 December en moest 35 € betalen voor batterij wissel.. De volgende dag bleek dat enkele functies van het horloge het niet deden , en dus het horloge volgende week terug gebracht. Antwoord van juwelier ” ….. dan zal ik het nu maar naar service center sturen ” . Vandaag 20 Feb horloge kunnen ophalen maar kreeg rekening van 60 euro . ( 95 euro minus de 35 euro ) Aangezien schade was aangebracht door juwelier was ik niet bereid te betalen. Hij dreigde met incasso & politie en stelde dat horloge ” dan wel kapot zal zijn geweest toen je het bracht ” . Heb paspoort laten zien en mijn adres gegeven. Ben vriendelijk vertrokken en heb horloge meegenomen. Via SMS kreeg ik alsnog een dreiging mbt politie en incasso.

Zodra juwelier Rijken zijn verzoek tot betaling intrekt

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Juwelier Ton Rijken te Roermond

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Juwelier Ton Rijken te Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door