Klacht: Armband gekocht en laten verkleinen

unbelievable op 14 november 2013 over Juwelier Ton Rijken te Roermond in de categorie Juweliers

We hebben een dure armband gekocht bij Ton Rijken, deze was echter te groot. Deze hebben ze verkleind. We hebben zelf moeten bellen want we hadden geen sms ontvangen. De armband was klaar maar er zat een zwarte schijn op de schakeltjes waar aan allebei de kanten de schakel eruit is gehaald door het lassen. Ze namen de armband terug en zouden het opnieuw polijsten. Echter de zwarte schijn was niet weg. Toen ik hiervoor belde werd er aangegeven “ja dat de zwarte schijn niet weg was had ik ook gezien”. En toch laten ze de klant de armband komen ophalen, er op hopend dat men het niet zag!!! Hoezo kwaliteit staat hoog in het vaandel??? Er werd daarom aangegeven dat ze er wel een nieuw laagje op zouden aanbrengen. Ik had niets meer gehoord dus heb ik nog maar een keer gebeld. Ja de armband was klaar en er zou een sms zijn toegestuurd. Maar deze sms heb ik nooit ontvangen en dit gaf ik dan ook telefonisch aan. Daar kon mevrouw niets aan doen gaf ze aan. Daarnaast bleek uit gesprek dat ik maar een lastige klant was. De armband is opgehaald, waarop Ton Rijken nog zei, tot de volgende keer. Nou het is net of dat het expres gedaan is… wat blijkt er is aan één kant wel een laagje aangebracht en aan de andere kant niet (er zaten zelfs nog wat krassen op). Ik heb dan ook nog even gebeld waarop Ton Rijken aangaf “die armband is goed gedaan en we doen er niets meer aan”. Waarop ik nog zei dat hij de armband zelf nog kan bekijken hij is aan één kant niet (goed) gedaan. Maar nee, meneer Ton Rijken wil er niets meer aan doen. Geld terug of een tegoedbon dat kreeg ik al helemaal niet. Kortom laat niets kleiner maken bij Ton Rijken, want je krijgt het beschadigd terug!!! ‘Wij zijn een juwelierszaak waarbij de persoonlijke benadering van klanten voorop staat en waar kwaliteit een eerste vereiste is’. Dit is de openingszin op de website. Ze hebben geprobeerd recht te breien wat ze beschadigd / verkleurd hebben, dat niet gelukt is (aan één kant dan). Kwaliteit is absoluut niet de eerste vereiste voor Ton Rijken!!!

Aan beide kanten het laagje goed aanbrengen en niet alleen aan één kant!

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Juwelier Ton Rijken te Roermond

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Juwelier Ton Rijken te Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door