Klacht: geen service

op 11 maart 2017 over Juwelier Goudland in de categorie Juweliers

Ik had van mijn kinderen een ring met oorbellen gekregen van meer dan 100 euro. Helaas was de ring te klein. Dus ik heb ook de oorbellen niet gedragen en alles keurig in het doosje laten zitten. De bon bleek zoek. De bon weer gevonden en toen wilde ik het setje graag ruilen. Een duurdere versie was ook niet erg want dan zou ik gewoon bij betalen. De mevrouw moest overleggen omdat de ruiltermijn verstreken was. Ik zag aan de uitstraling van de man al dit een onbegonnen zaak was. Het antwoord was dus nee. Ook niet als ik een duurdere uitgave zou willen en bijbetalen. Want ze konden het setje niet terugsturen aan de leverancier. Waarom je een setje terug moet sturen aan een leverancier terwijl je een winkel hebt waarin je dit verkoopt is totaal niet duidelijk. Vervolgens werd er ook nog eens gezegd dat ik de ring gedragen zou hebben want er zaten krasjes op. Kortom alleen maar uitvluchten om maar geen service te hoeven bieden. Dit deed mijn bloed koken want de ring paste helemaal niet dus hoe zou ik het gedragen kunnen hebben. Daarbij is dat nogal een beschuldiging!

Excuses voor het valselijk beschuldigen! En ruilen van de ring voor een grotere maat

Reactie van de melder van de klacht jemp

2 jaren geleden - wat is nu de procedure verder?

Alle klachten die gemeld zijn door jemp