Klacht: Webshop is ondeugdelijk, spelregels Rewards zijn veranderd

Dionysus op 29 januari 2022 over Just Brands in de categorie Internetshops - Algemeen

Elke €1 besteding wordt omgezet in 5 Rewards. Bij 2000 Rewards ontvang je €20,- korting voucher. De voucher staat automatisch in je account klaar om in te wisselen bij je volgende aankoop.

Elke keer problemen met de webshop, en het spaarprogramma van Just Brands.
Bij het afrekenen krijg je de optie om eerder gespaarde vouchers (van 20 euro) in te leveren.
Ikzelf heb er 3 op moment van afrekenen. Klik deze aan, en kies de optie om af te rekenen. Bij de bank aangekomen is er maar 1 voucher van het bedrag af gegaan…

Dus contact opgenomen met Just Brands. Dan krijg je een medewerker aan de telefoon die aangeeft dat ik anderhalf uur moet wachten, want dan zijn mijn vouchers weer terug in mijn account. Ikzelf zit niet te wachten op anderhalf uur wachten totdat weer mijn vouchers terug zijn.
Daarnaast verteld ze dat er maar 1 voucher per product ingewisseld kan worden. Waarop ik aangeef dat dat nooit zo is geweest.
Op die opmerking geef ik aan dat ik ook na het wachten totdat mijn vouchers weer terug zijn dat ik dan alsnog het probleem heb dat ik ze niet alle drie kan gebruiken terwijl de webshop dat wel toelaat!!!

De mevrouw verbreekt plots de verbinding omdat ze mij niet goed kon helpen.
Op de pagina van het rewards programma staat NIET dat 1 voucher per 1 product ingewisseld mag worden. Óók niet in de algemene voorwaarde van Just Brands (___stbrands.nl/voorwaarden-rewards).

Kortom, ondeugdelijke webshop, en spelregels die zijn veranderd!
Ik wil mijn vouchers inwisselen, en daarna nooit meer hier iets bestellen.

Heb nu al zovaak aan de telefoon en per mail uitgelegd waar het scheef zit. En dat komt omdat ik zelf in de softwareontwikkeling zit.
Maar ze krijgen hun software (lees App, en Webshop) maar niet op orde. En elke keer bij een bestelling te moeten bellen en of mailen, is de voucher niet waard.
Ik laat open hoe Just Brands dit wil oplossen naar mij, maar ik denk dat het beter is als ik er geen bestellingen meer plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door Dionysus