Klacht: Jurkje niet gekregen of geld niet retour storten

op 14 juni 2018 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Vrijdag 7 juni kreeg ik via hun mijn jurkje was te groot was. Gelijk op eigen kosten retour gezonden en via het e-mailadres van hun gemeld.
Dinsdag 12 juni heb ik hun een mail gestuurd waarom ik nog geen jurkje had gekregen en via de mail niks had gehoord.
Woensdag 13 juni weer gemaild maar weer geen reactie.
Donderdag 14 juni geprobeerd telefonisch contact te maken maar dit ging niet lukken. Toen via messenger hun een bericht gestuurd.
Maar nog steeds geen enkele reactie. Geen jurkje en ook geen geld terug.

Ik wil mijn geld terug en ook de verzendkosten van het jurkje dat ik heb teruggestuurd. Ik moet nu zo achter mijn geld aan en vind het onbeschoft dat ze helemaal niet reageren. Dus vind dat ze er iets tegenover kunnen stellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lots of goodies een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lots of goodies

Heeft op 25 juni 2018 om 15:52 geantwoord

Hi Jacqueline, bedankt voor je berichtje, we zijn ons van geen kwaad bewust, je emails waren in een verkeerde inbox beland. We hebben je direct een email gestuurd met de vraag om je tracktrace-code, zodat we de status van de ruiling kunnen opvragen en alles netjes voor je kunnen oplossen. Excuus voor de gehele situatie!! Liefs, Lots of Goodies XOXO

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantie1971