Klacht: Jurkje

op 24 maart 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een jurkje besteld ook betaald via ideal nu wil ik opnieuw bestellen
Maar krijg de melding ik kan niet bestellen omdat er rekeningen openstaan.
Ik heb hier nu vier keer overgebeld en dat weten ze niet waar het aan licht
Dit was overig mijn eerste bestelling tevens ook de laatste.
Bonprix is een dochterondernemijn van otto versand group kijk maar op de duitsesite
Van otto dan zie je de zelfde badpakken als bij bonprix alleen is otto veel duurder.

Dat bonprix zijn administratie goed op orde moet brengen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Bonprix

7 jaren geleden - Beste mevrouw De vries,Naar aanleiding van uw bericht begrijp ik dat u graag een nieuwe bestelling bij bonprix had uitgevoerd.Hierbij kan ik u melden dat uw klantendossier in orde is. Er kan echter geen nieuwe bestelling naar u worden opgestuurd en dit omdat uw adres op een bungalowpark is. Voor een goede verwerking van de bestellingen kan bonprix niet leveren op een bungalowpark.Om deze reden kan ik helaas geen nieuwe bestelling op het doorgegven adres opmaken. Indien u uw woonadres doorstuurt, kan een bestelling op uw woonadres worden bezorgd.Voor verdere informatie rond uw dossier kan u steeds terecht op onze website, www.bonprix.nl, rubriek ‘hulp’. Indien u niet meer reageert op deze email wordt uw dossier bij www.klacht.nl automatisch afgesloten en als ‘opgelost’ geregistreerd. Uiteraard kunt u na verloop van deze periode ons nog steeds contacteren voor eventuele verdere vragen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en het vertrouwen in bonprix te hebben hersteld.Yvonne Kruijt Klantenservice bonprix

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 29 maart 2013 om 11:17 geantwoord

Deze klant verbljft op bungalowpark, om deze reden kan er geen bestelling op dit adres worden opgestuurd.

Voorgesteld mij haar woonadres door te geven zodat de bestelling naar dit adres kan worden gestuurd. Dit heb ik niet ontvangen.
Om deze reden heb ik de klacht afgesloten.

Klant kan uiteraard nog opnieuw contact hierover opnemen via onze website www.bonprix.nl en dit via de rubriek "hulp".

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door G.a