Klacht: Jurk

op 10 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jurkje gekocht bij bon prix voor €34.95 een keer gewassen en het is helemaal vaal geworden

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen of voor hetzelfde bedrag een andere jurk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 12 september 2016 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste N. Habets, dat is inderdaad vervelend dat je jurk na één keer wassen vaal is geworden.
Ik zie dat je de jurk op 10 april 2016 hebt besteld. Ik raad je aan de jurk zo snel mogelijk op te sturen.
bonprix hanteert een garantietermijn van 6 maanden. Buiten de garantietermijn zal er geen terugbetaling plaats vinden.
Zodra wij de jurk retour hebben ontvangen, zal je dossier worden aangepast. Je krijgt ook een e-mail van de retourzending.
Er zal zo spoedig mogelijk een terugbetaling verwerkt worden naar je iDeal rekening.
Er is een e-mail naar je gestuurd met de retourprocedure. Mijn excuses voor het ongemak.
Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door n.habets