Klacht: Zelfscan controle foutje

op 16 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Gisteren hadden we de zelfscanner gebruikt. Contole. Geeft niks niets fout gedaan. Na twee producten rood streepje. Helaas alles moet opnieuw bij de kassa. Oké, geen probleem, overtuigd dat we niets fout hadden gedaan. Alle boodschappen op de band. We, mijn man en ik, hebben het er over dat we echt niets fout hebben gedaan. De kassajuffrouw naast die van ons komt even tussen beide. Aan het eind staat op de bon welk product niet is gescand, en weten we het prijsverschil. Wij heel vriendelijk, we zijn benieuwd, maar overtuigd dat we alles hebben gescand. De kassajuffrouw overtuigd dat we iets wilden stelen. Aan het eind exact het bedrag dat wij hadden. Dus ik hardop, zie je wel, geen foutje gemaakt. De kassajuffrouw ging ervandoor. Ik met mijn bon erachteraan. Om even vriendelijk duidelijk te maken dat wij en niet zij gelijk had. Compleet genegeerd, roept naar onze kassajuffrouw: heb je de bon in de kassa gedaan? Nee roept deze terug, er is geen verschil. En dat was het. Geen excuses, alleen maar genegeerd. Hallo jumbo is Dag jumbo.

Excuses. Ze had zich er niet mee moeten bemoeien met haar vooringenomen mening. En excuses van onze kassajuffrouw. Dat de fout dus blijkbaar bij de scanner is geweest.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Alle klachten die gemeld zijn door RiaMulder