Klacht: Waardeloos assortiment

op 10 maart 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Sinds paar jaar overgestapt van c1000 winkel in Beuningen naar jumbo, maar hadden wij nooit moeten doen. Inhebt verloop van deze winkel werd het assortiment steeds minder en bij navraag in de winkel werd er steevast geantwoord: Zit niet meer in de bestellingen en assortiment. Dat is goed waardeloos moet ik zeggen, als je toch gemiddeld voor 100 euro in de week an boodschappen had. Ik overweeg weerterug te gaan naar Albert Heijn. Dan kun je wel de goedkoopste zijnzoals jullie zeggen,maar als steeds Neen verkocht wordt ga je wel balen. Geen roomboter pasteibakjesvan jullie meer, geen Ven co drop salmiakballen meer geen maxi keukenrol van eigen merk en last but no leest bij aankoop van jumbo blok s ijs de halve tijd maar half gevuld!!!! En danook nog halve ijsjes verpakt. Neen jumbo jullie zijn zo niet de goedkoopste maar de duurste.

Zijn we de laatste tijd echt niet. Jullie moeten niet zoveel veranderen in jullie assortiment.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theber