Klacht: Voortdurend tekort

op 07 juni 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Er zijn 3 jumbo- supermarkten in Oosterhout. Ze voeren alle 3 een vers afbak service! nu is het natuurlijk te gek voor woorden als daar voortdurend (zo goed als iedere dag) ver voor sluitingstijd (12.001400uur) geen krokantjes en meer speciaal die met zonnebloempitten te krijgen zijn en bovendien ook niet meer nagebakken worden. Volgens mij is het goed kruideniersschap om aan te vullen en op voorraad te hebben wat het hardste verkoopt!!!!
Aanleiding voor deze klacht is het feit dat ik vandaag tussen 14.30 en 15.00uur op 2 plaatsen voor een lege bak stond en er niet meer nagebakken kon worden Winkelopening tot 100 uur; dat wil zeggen een periode van 7 uur nee verkopen!!!!!!!!
Ik vind dit niet in overeenkomst met de service en klantvriendelijkheid
die jullie zeggen hoog in het vaandel te hebben staan

wanneer er gezorgd kan worden dat tot een veel later tijdstip vers afgebakken zonnebloempitten krokantjes voorrhanden zijn.
Zo niet al gebakken dan als deegprodukt zodat er naar wens op gewacht kan worden. Er zijn meestal ruim voldoende van de andere krokantjes aanwezig dus misschien iets in de verhoudingen aanpassen?

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne-yykon