Klacht: Uitgescholden

op 13 augustus 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanmiddag kwam ik boodschappen doen bij de jumbo. Ik had een paar boodschappen en stond in de rij bij de service balie in de rij omdat ik daar wat nodig had. Een vrouw met haar kind kwam achter mij in de rij staan. Zij vroeg of ze voor mocht. Waarop mijn antwoord was dat ik ook wachtende was.
Toen begon zij mij te herhalen. En legde aan haar kind uit hoe egoïstisch het is van mij dat ik hen niet voor liet. Der namen naar mij breide zich meer uit. Toen kwam mijn Nederlandse afkomst ter spraken en ook dat ik mijn kat thuis ging neuken omdat ik kattenvoer tussen mijn boodschappen had staan.
Ik keek haar een paar keer verwonderd aan, maar wilde er geen probleem van maken. Toen ik aan de beurt was was de mevrouw nog steeds bezig met mij uitschelden. Waarop ik antwoord da het niet oké is wat ze nu aan het doen is. Ook merkte ik dat ik mijn emoties lastig onder bedwang kon houden.
Dus ik sprak de mevrouw aan bij de service balie dat ik het niet leuk vond hoe die mevrouw mij behandelde. Ook weer kijkend naar de mevrouw achter mij.
De mevrouw achter de service balie negeerde het. Dus de scheldwoorden kwamen weer. Ook ging ze deze keer in detail wat ik met mijn kat thuis ging doen.
Op dat moment kon ik het niet meer aan en begonnen er tranen in mijn ogen te komen en begon ik te trillen. Er stonden 3 dames achter de balie en niemand hielp mij. Ik werd genegeerd door jullie personeel. Zelfs toen de mevrouw ging lachen en tegen haar kind zei ‘hahah kijk, nu gaat ze thuis huilen’

Ik ben niet boos geworden op de vrouw, zeker omdat haar kind er bij was. De dames bij de balie konden alles makkelijk horen.
Ik hoop dat als dit nog een keer voor komt, dat jullie personeel vraagt naar de situatie, en dat jullie ook helpen of iemand erbij halen. Nu voel ik me niet serieus genomen

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reneebesteman