Klacht: Schuld bij leverancier leggen

op 05 juli 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo is goed te zeggen niet leverbaar. Ik ben hardnekkig en ga opzoek naar leverancier. Bij de contacten blijkt dat jumbo niet besteld en mails negeert. Leveranciers kunnen wel leveren maar jumbo speelt hun spel. Jumbo wenst eerlijke klanten etc. Ik als klant wens eerlijkheid van hun. En steeds gelijk schuld leggen bij leverancier…klant trap er niet in. Zoek de leverancier en informeert daar . Vooral als je te vreden bent over een product. Zo heeft jumbo tosca macaroni eruit gewerkt voor eigen merk jumbo macaroni die duurder is en in mijn ogen en smaak minder lekker. Maar tosca vermicelli nog wel verkopen. Leverancier zegt ook wij kunnen leveren product loopt super macaroni.Agriselect katten grit zowel grey als ultra white super producten beter dan de jumbo ultra . Zou de,ze week online komen voorraad aanwezig inmiddels maar nog niet online niemand was te bereiken. Hier samen met leverancier ruim 2mnd bezig met jumbo. Tocotholin menthololie was ook zelfde verhaal. Leveranciers kunnen super leveren. Jumbo besteld niet en negeert mails van leverancier. Dus klant zoek het ook zelf uit en laat je niet zomaar met dit antwoord afschepen. Knok voor je product

Bezorgen en klantenservice tevreden maar ja zij zijn ook de klankbord en van de hypocrieten achter het bureau

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht Moonlight13

2 weken geleden - Jumbo weigert te reageren. Klantenservice zijn ,mijn ervaring,toppers. Zij geven alleen maar door wat hoger zegt zodat die ontzien worden. Gaat mij echt om de hogere hand en directie dat zij hiervan bewust zijn. Maar zoals blijkt stoppen ze hun kop in het zand. Klant laat je niet afschepen bij een goed product dat het niet leverbaar is. Vooral als het te lang duurt poog contact te zoeken met leverancier. Mijn ervaring is dat niet zij het probleem zijn maar jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moonlight13