Klacht: Nitrilon HA

op 22 oktober 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb perongeluk de verkeerde melk gehaald voor mijn dochter. Ik moest de nutrilon standaard hebben en heb de nutriolon HA gepakt. Gelukkig had ik de bon. Ik ben toen gelijk terug gegaan nadat ik er achter kwam ( 15 min zat er tussen ). En dan krijg ik te horen dat ze het niet aannemen. Op de bon staat duidelijk dat ik net terug geweest ben. Verpakking is niet geopend. Ik vind het wel raar dat jullie het niet terug aannemen. Dit is toch zonde van het geld. Ik ben niet de enige die dit is overkomen. Heel jammer! Terwijl andere winkels het wel retourneren. Jumbo wad altijd nummer 1 voor mij. Maar na vandaag niet meer.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug krijg en jullie dr dichte nutrilon HA bon. Ik vind het zonde!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Akki123