Klacht: Nieuwe samenstelling Jumbo ongezouten noten mix luxe

op 20 oktober 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Sinds kort is de verpakking van de noten mix luxe gewijzigd. Dit is niet de enige wijziging want ook de samenstelling en de bewerking van de verschillende noten gewijzigd. De pinda’s ontbreken en de bewerking van de amandelen zonder vlies is zodanig gewijzigd dat dit ten koste is gegaan van de knapperigheid van de noten. Dit is niet meer de mix die ik al heel lang gebruikte in mijn ontbijt, terwijl men in de winkel beweert dat uitsluitend de verpakking gewijzigd is. Ik ben hierdoor op zoek in een andere supermarktketen naar verse knapperige notenmuskaat die ik bij u niet meer vindt. Heel erg jammer en voor mij onbegrijpelijk waarom een goed product zo verandert. Mvg Truus Hildebrand

Als het product, in een gewijzigde verpakking, dezelfde mix bevat als voorheen en even vers en knapperig smaakt als voorheen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hildebrand