Klacht: na vijf keer klacht dat puppy niet mee mag

op 05 juli 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

wij gaan meerdere keren per week naar Jumbo Nagelkerke te Zwolle.
Sinds kort hebben wij een puppy deze nemen wij mee op de arm nergens staat dat honden niet mee mogen.
De eerste keren waren de dames bij de kassa enthousiast en aaien en leuk niemand die er iets van zei
Nu vanavond 5 Juli staan wij bij de kassa en hebben het geld al overhandigd als de cassiere ,waarschijnlijk doet dit meisje precies wat ze moet doen, wat de rest verzuimd heeft en zegt dat onze hond de volgende keer niet mee mag.
Ik heb het geld terug gevraagd en de boodschappen laten staan.

Na enkele momenten toch even terug gelopen om mijn excuses te maken aan het meisje helaas stond zij niet meer aan de kassa dus naar de bedrijfsleider gevraagd, hem uitgelegd en zijn antwoord was dat dit voor de medewerkers niet helemaal duidelijk is dus staat niet in de huisregels vermeld, geen sticker of iets dergelijks op de deur dat honden niet mee mogen en meneer zegt dan heeft u het hondje op de arm natuurlijk mag die dan mee en wij zullen dit duidelijk gaan vermelden aan onze medewerkers.

Wat is nu de bedoeling de klanten voor jan joker neer zetten tegen over andere klanten en dan uiteindelijk wel zeggen dat het beest toch mee mag weten ze dit dan wel allemaal de volgende keer of worden wij dan weer al kleuters terecht gewezen.

Ik zou heel graag een duidelijke uitleg hebben wat nu de bedoeling is van het geheel wel of geen hondje mee op de arm en niet bij de een wel bij de ander niet want je komt in zo'n winkel tot aan de kassa heel veel medewerkers tegen die ons er op aan hadden kunnen spreken en niet pas bij de kassa na dat het geld al is aangenomen , want dan ben ik wel zo'n type die denkt niet duidelijk dan ben ik duidelijk en laat de boodschappen staan.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willeke Klomp