Klacht: Misleidende reclame

op 14 juli 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb op 6 maart 2019 een pot Candarel gekocht met de sticker 50% retour. Nou wou ik hier gebruik van maken en dan geeft de site dit aan:
deze actie is afgelopen. Deze actie heeft gelopen van 01-10-2016 tot 31-12-2017. Helaas, je kunt niet meer meedoen met deze actie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Dit vind ik wel schandalig. Het artikel staat dus in maart 2019 zo in de winkel en de actie is tm december 2017! Ik vind dit erg misleidend en dan zeg ik het nog heel netjes! Als ik geweten had dat het niet meer geldig was, had ik dit product zeker niet gekocht.

Ik heb hierover gemaild met de klantenservice van Jumbo en zij hebben de betreffende Jumbo hierop aangesproken. Maar na 4 maanden is er nog geen enkele reactie van Jumbo Froukje Sloots gekomen.

Als ik de minimaal de 50% korting krijg. En enige excuses m.b.t. de slechte afhandeling van de klacht lijkt me ook wel op zijn plaats

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarleenL