Klacht: Kortingscode

op 08 januari 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb een bestelling gedaan bij jumbo met een kortingscode.
Nu kreeg ik bevestigingsmail dat de bestelling vandaag om 18:00 klaar zou staan bij het pickup point

Echter logde ik in en zag ik dat mijn bestelling aangepast was.
Kortingscode weg en de helft van het wasmidde weg. Zonder een berichtje hierover

Contact opgenomen klantenservice. Zeeeeer onbeschofte dame aan de lijn. Ik wil een klacht indienen. Maar dat kon volgens haar niet omdat de kortingscode niet “echt” was. Terwijl deze wel gewoon tien euro van mijn totaal bedrag af haalde gisteren alleen vandaag was dit aangepast

Maar mevrouw wilde hier geen klacht voor indienen. Dit bepaalde ze zelf even dat dit onterecht was.
Uiteindelijk gaf ze aan dat we niet verder kwamen en ze op ging hangen.
Vreemde gang van zaken

Contact opgenomen via facebook. Waar ik het antqoord kreeg dat de code al vergeven was. Hmmm gisteren niet. Heb er zelfs een printscreen van dat die gewoon geaccepteerd was. Maar de dame van facebook gaf (met veel sorrys) aan dat die weg was.
Ik ben zeer ontevreden
Ten eerste dat die kortingscode zonder mijn medeweten eruit is gehaald. En dat ik verwacht word om mijn bestelling op te halen die duurder is dan de dag ervoor en dat dit gebeurt zonder dat ik hiervan op de hoogte wordt gesteld.
Dat ik niet gecompenseerd word terwijl ik wel een code heb.
En dat ik zo ontiegelijk onbeschoft word behandeld aan de telefoon

Mijn wasmiddel voor voorheen aangeboden prijs

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasminthoorn