Klacht: koekenpan

op 19 mei 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deelgenomen aan de koekenpan actie van enige tijd geleden.Ik heb na bijbetaling 3 koekenpannen aangeschaft een grote, een middelmaat en een wat kleinere.
Nu laat van de middelste de teflon laag los ( deze begint te bubbelen en laat ook op de bodem los.
Omdat ik weliswaar korting heb gekregen heb ik toch voor deze pan betaald.
Toen ik met deze klacht bij de servicebalie in de winkel aan de Sellekamp in Zwolle kwam werd er door de daar aanwezige jongeman alleen gereageerd met wij hebben die pannen niet meer ik kan niets voor u doen Ik heb vervolgens gevraagd naar de leidinggevende.
Die had pauze en kwam misschien later wel aldus de servicebalie medewerker. Ik ben na 20 minuten wachten maar weer vertrokken.
Toen ik een week later een personeelslid aantrof dat ik al langere tijd uit de winkel ken vertelde zij me dat ik maar naar de fabriek van de pannen moest gaan om hierover te klagen??
Toen ik antwoordde dat ik me in dit soort gevallen moet wenden tot de winkelier waar ik het product gekocht heb ( Jumbo ) werd hier wat schamper op gereageerd.
Is dir de service waar Jumbo zich op voorstaat ?
nb de teflonlaag die op deze manier in mijn voedsel terecht kan komen is erg giftig volgens mijn weten.

Gewenste Oplossing:

Als deze terechte klacht op reen juiste wijze wordt afgehandeld en ik voor deze inferieure pan schadeloos gesteld word.
Tot zolang zet ik geen voet meer over de drempel van uw winkel aande Sellekamp , terwijl ik al jarenlang klant wasbe n.
vr gr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman Schlosser