Klacht: Het niet leveren van producten

op 11 juni 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Tot mijn spijt is vandaag wederom iets van mijn bestelling niet bezorgd. Ditmaal was het Konijnstoverij. Dat is er dan blijkbaar niet maar je hoort niets van te voren, waardoor je een dag eten mist. Dit komt meer voor. Niet vaak maar toch.
Ook vind ik het vervelend dat ik nu voor minimaal €50,00 boodschappen moet bestellen voordat ik het kan laten bezorgen. Daarnaast komen dan nog €3 tot €6 bezorgkosten bij! Ik ben alleen , helaas erg ziek en kan dus niet deze dingen zelf halen. Ik ben alleen en moet soms dingen verzinnen zodat ik aan het bedrag kom. Financieel is dat erg ongunstig voor mij.
Ik hoop dat dit anders wordt.
Vr groeten Liesbeth Mookhoek

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn wekelijkse benodigde boodschappen kan laten bezorgen en alles er dan ook is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth Mookhoek