Klacht: Geen levering Fissler messenschaar, bestelling: 10822221100

op 07 oktober 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag meneermevrouw,

Ik heb op 25-09-2019 een bestelling gedaan voor Jumbo Fissler messenschaar via www.jumbo.nlmessen.
Deze kon je met grote korting kopen via spaarkaarten, waarvoor je zegels moest sparen.

Deze messen waren niet leverbaar in de winkel, vanwege algehele bevoorradingsproblemen.

Bij de Jumbo, op de Pieter Calandlaan 808 in Amsterdam hebben ze dit tegen mij gezegd.

Ook zeiden ze tegen mij, dat dit op werd gelost.
Je kon deze messen via www.jumbo.nlmessen bestellen, deze zouden dan half december 2019 worden geleverd in een Jumbo pick-up point naar keuze.

Dit heb ik op 25-09-2019 gedaan, en heb ik hiervan een bevestiging gekregen.

Op 03-10-2019 kreeg ik een zeer nonchalant mailtje, dat mijn bestelling was geannuleerd wegens bevoorradingsproblemen.

Ik krijg nu geen messen, terwijl ik hiervoor wel heb gespaard.

In de actie stond opop, er kan hiervan geen sprake zijn, omdat er sprake is van bevoorradingsproblemen.

Ik ga hiermee ook niet akkoord, ik wil gewoon mijn messenschaar hebben.

Met vriendelijke groet,
Peter Ruijper

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als ik mijn messenschaar krijg zoals is afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Ruijper 1234