Klacht: Efteling kortingskaart niet kunnen verzilveren

op 09 januari 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Wij hebben de afgelopen maanden flink gespaard voor efteling zegels. Nu dat we alle 3 de kaarten vol hebben, deze ingewisseld hebben voor een code. Voor de einddatum van 22 januari. Nu willen wij deze dus inleveren is alles uitverkocht! Dus heb nu voor niks gespaard en dus berg geld uitgegeven bij de jumbo. Heb die kaartjes wel dubbel en dwars betaald. Ik vind dit geen normale actie of goede gang van zaken!. Daar gaat ons uitje! Bedankt jumbo!

Gewenste Oplossing:

Dat ik als nog mijn vouchers kan verzilveren zodat ik met mijn gezin naar de efteling kan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelisevil