Klacht: Dubbel afrekenen

op 24 oktober 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurt nu al meerdere malen dat enkele producten twee maal worden gescand in de Jumbo Linnaeusplein te Groningen. Echter met een rij achter mij kom ik hier pas thuis achter wanneer ik het bonnetje controleer. 1 of 2 keer kan gebeuren maar het lijkt wel systematisch te gebeuren. De paar euro die ik teveel betaal maak ik mij niet druk om maar als dit bij iedereen de hele dag door gebeurt haalt Jumbo hier flink wat extra winst uit. Ik zal er persoonlijk bij de kassa opletten vanaf nu maar met haast en lange rijen lukt niet altijd.

Gewenste Oplossing:

Zorg dat je personeel opgeleid en bekwaam is en stop met het dubbel scannen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamamamammm