Klacht: Biologisch roomijs vanille van Prima Frost is niet goed gevuld.

op 08 januari 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Voor de tweede keer in korte tijd (zo’n week of twee) was er te weinig ijs in de bak aanwezig. De eerste keer heb ik het terug gebracht naar de winkel en daar ben ik vriendelijk te woord gestaan, heb mijn geld terug gekregen en gratis een nieuwe doos ijs. Nu dit voor de tweede keer in zo’n korte tijd voorkomt vind ik het belangrijk genoeg om door te geven via dit formulier. Waarschijnlijk gaat er bij het vullen iets mis. De dozen waren niet aangebroken en het ijs zag er ongeschonden uit maar het was niet het gewicht zoals aangegeven op de doos. Deze laatste keer woog de doos ijs met deksel 393 gram terwijl de inhoud 450 gram moet zijn en de verpakking 47 gram weegt. m.a.w. er ontbrak dus meer dan 100 gram.
393-47 346 gram i.p.v. 450 gram. Ik heb er foto’s van genomen op de weegschaal en kan die desgewenst opsturen.

Ik denk dat de fabriek gewaarschuwd moet worden dat er bij het vulproces iets misgaat. Want twee keer in twee weken is geen toevalstreffer meer denk ik.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trouwe jumboklant