Klacht: artikelen vaak manco!

op 11 april 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik haal regelmatig cocoswater van coconut grove en dit is zo vaak uitverkocht,echt dagelijks is het vak leeg,maar de dure kokoswater staat altijd wel vol.
ook de ijsblokjeszakjes is al weken niet op voorraad en de premium ijsblokjes,waardoor je wederom een dure versie moet kopen,zo zijn er wel meer dingen die regelmatig op zijn,en we doen doordeweeks boodschappen.Ook staan er heel veel artikelen op de verkeerde plek waardoor je dure versies koopt zonder dat je het door hebt(bv de eieren?)Of chocolade enz.Vaak leg ik het zelf maar goed om vergissingen te voorkomen voor andere klanten
Dit begint echt vervelend te worden en we zijn vaste klant maar hebben echt zo iets van dat we naar een andere supermarkt gaan nu.
het personeel weet het vaak ook niet en zegt dat het niet op voorraad is,en een dag later is het er wederom niet.
Dit betreft de Jumbo in de Jol Lelystad

dat het op voorraad is en de artikelen niet op andere plaatsen gelegd word!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht bakker

1 week geleden - Het antwoord van Jumbo:Je hebt onlangs een klacht gemeld over Jumbo. Helaas neemt Jumbo jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Ik:maar beoordelen kan ik niet,das wel weer raar.???

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bakker