Klacht: 4e in de rij, maar geen boodschappen gratis.

op 11 juli 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik ben erg tevreden over de Jumbo. De Jumbo staat bekend om zijn 7 zekerheden. Een hele fijne zekerheid is dat je vlot kan winkelen. Ben je 4e wachtende in de rij? Dan krijg je je boodschappen gratis. In mijn woonplaats is er een franchise Jumbo. Helaas houden zij zich niet aan de spelregels. Zo is het een aantal keer voorgekomen dat ik of een klant achter mij 4e wachtende in de rij was. Ik heb dit toen aangegeven waarbij ze als reactie gaven: ja de 3e kassa gaat open. Alleen is het zo dat hij nog niet open is, en je dus je boodschappen gratis zou moeten krijgen. Vanuit hun zelf zeggen ze dit niet als ze zien dat je de 4e wachtende ben. Na vandaag boodschappen te hebben gedaan en ik 4e wachtende in de rij was, zo ook een meneer naast mij aan een andere kassa en er nog geen 3e kassa geopend was kon ik vast stellen dat zowel die man naast mij al ik onze boodschappen gratis zouden moeten krijgen. Ik heb bewust ervoor gekozen om niks te zeggen en af te wachten of de medewerkers dit zouden aangeven. Na een tijdje ging kassa 3 uiteindelijk open, maar niemand heeft er iets van gezegd. Ik vind dit erg teleurstellend want dit is niet waar Jumbo voor staat. Ik voel me dan ook bezwaard om het aan te geven, omdat ik discussie en in een winkel wil voorkomen. Helaas is het ons kent ons en komen er snel roddels. Wanneer je discussie gaat starten over gratis boodschappen word je naar aangekeken en gaan mensen over je praten en dat wil je natuurlijk niet. Ik hoop dat hier iets aan word gedaan want op deze manier vind ik het gewoon onterecht en teleurstellend.

Wanneer medewerkers van Jumbo zelf aangeven dat je 4e wachtende in de rij bent en aangeven dat je gratis je boodschappen mag mee nemen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem