Klacht: 4de wachtende

op 14 maart 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik was vandaag bij de jumbo Franciscus romanusweg Maastricht.
Kwam met mijn kar richting kassa gelopen en zag dat ik 4de wachtende ging worden. De medewerkster achter de balie kwam op dat moment ook aangelopen met de mededeling dat er een kassa open ging. Zij liep naar de kassa opende het poortje en zei, leg maar op de kassière komt eraan en liep weer richting balie. Toen ze langs liep zei ik tegen haar dat ik eigenlijk wel 4de wachtende was. Later zei ze dat ze dat niet gehoord had, wat raar was want de mensen aan de andere kassa hadden mij wel degelijk gehoord, maar kan waar zijn. Toen mijn boodschappen over de kassa waren geweest zei ik nogmaals de ik 4de wachtende was. Na het kijken van de videobeelden kwamen ze me zeggen dat ik niet 4de was want ik kwam aanlopen en ze had een kassa open gemaakt. Als ik echt in de rij had stilgestaan dan was ik het wel geweest maar nu niet. Nu is mijn vraag, als het poortje word geopend maar er zit nog niemand geldt deze regel dan niet?

Met Vriendelijke Groeten
Sylvia Stegerman

Als ik de regel fatsoenlijk weet

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door syl76