Klacht: 4 de wachtende in de rij

op 09 april 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

stond aan de kassa .
99 % zeker 4 de wachtende in de rij achter de toonbank werden ze al wat zenuwachtig (volle kar van 155 euro) ik zei er iets van en ze reageerde niet.een andere klant keek me aan met van die ogen je heb gelijk.
uiteindelijk bij de kassa om te betalen zei ik er nog wat van en kreeg ik de opmerking
tja ze komen met bussen en rekenen we als 1 .
ik kan er niks aan doen dat de polen en roemenen misschien minder meenemen ,maar ze rekenen allemaal apart af .

nu had ik niet perse me boodschappen gratis willen hebben alleen ik kom er al jaren en ze waren meer bezig met de eindtijd van het werk dan met de klanten .
beetje jammer
helaas heb ik de bon niet aangenomen want volgens mij heb ik ook teweinig koopzegels meegekregen .

wilde het gewoon even kwijt
snap best dat jullie geen volle karren willen geven maar een beetje reactie had op zijn plaats geweest (misschien had ik de beelden op moeten vragen)
met vriendelijk groet tamara

geen idee.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kikiteun