Klacht: Juiste wachtwoord niet geaccepteerd – Kan niet inloggen

op 26 juli 2016 over DigiD in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren heb ik mijn wachtwoord laten herstellen omdat ik dacht dat ik hem verkeerd had herinnerd. Nu weet ik echt zeker dat ik het juiste wachtwoord intoets maar nog steeds krijg ik tot drie maal toe een foutmelding en word dan 15 minuten geblokkeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik weet niet precies waarom mijn wachtwoord niet geaccepteerd wordt hoewel ik zeker weet dat deze juist is, maar ik ben tevreden wanneer ik zonder problemen met het juiste wachtwoord kan inloggen op DigiD.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruiker van Zutphen