Klacht: juiste site niet bereikbaar

op 04 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

8 maanden geleden - Beste mevrouw Van den Berg, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. U meldt dat u problemen had tijdens het inloggen. Weet u zeker dat u op de juiste website was? Om de wincodes in te vullen hoeft u namelijk nergens op in te loggen. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat u de wincodes nu niet meer kunt invullen. Het is niet onze bedoeling u dit gevoel te geven. Ik adviseer u de volgende keer beter meteen de klantenservice van Dirk te bellen zodat we dit meteen voor u kunnen oplossen. De klantenservice is tot 20:00 uur in de avond telefonisch bereikbaar. Bedankt voor uw feedback over de onduidelijkheden van de website. Onze marketingafdeling neemt uw opmerking mee in hun volgende actiebesprekingen. Ondanks deze teleurstelling hoop ik een volgende meer voor u te betekenen. Tot ziens in één van onze winkels, Klantenservice Dirk (SD M1802 1151)

Alle klachten die gemeld zijn door boezemweg