Klacht: Jubilee-insurance, uit betalen ho maar!!

op 07 september 2012 over Jubilee Insurance in de categorie Verzekering

Bij de aankoop van ons huis een koopsompolis gekocht bij BLG Woonborg. Bij onvrijwillige werkeloosheid recht op 24 maanden een uitkering. Helaas werd mijn vrouw in ontslagen per 1 december 2011. Claim in gedient en we kregen zowel een schadeformulier van Jubilee. Jippie invullen en claimen waar je recht op hebt. Het ging 2 maanden goed vervolgens hoorden we niets meer en ontvingen ook geen schadeformulieren meer uiteindelijk kregen we de nodige formulieren en werden deze ingevuld voor maar liefst 5 periodes.
Terug van vakantie en tot onze verbazing werd er maar een periode uitgekeerd. De overige formulieren had men niet ontvangen. Toen wij de heer Middel mededeelde dat alle formulieren in een enveloppe zaten werd mijn vrouw uitgemaakt voor leugenaar en dat zij haar administratie maar op orde moest maken. Mijn vrouw ontplofte en heb de correspondentie overgenomen. Weer alles opgestuurd maar nu ontbrak er een handtekening, stukken werden terug gestuurd en vervolgens weer ondertekent geretourneerd.

Nu zijn we zover dat er telkens gezegd wordt dat er betaald wordt maar dit gebeurd niet. Vandaag 05-09-2012 weer gebeld met Jubilee. Ik kreeg de heer Middel aan de lijn na het noemen van mijn naam werd de verbinding verbroken!! Teruggebeld kreeg een andere dame aan de lijn, mevr. Icaadi (fonetisch) deze wist mij nu weer te vertellen dat er problemen zijn bij de Deutsche Bank met betalingen en dat Jubilee daar de betalingen heeft lopen. Ik haar vriendelijk maar toch zeer nadrukkelijk kenbaar gemaakt dat ik niets te maken heb met de Deutsch bank maar met Jubilee en dat ik haar mijn rekeningnummer wilde geven om het bedrag, inmiddels 1485 euro over te laten maken. Dit kon zij niet dus haar gevraagd om een manager te spreken. Deze waren uiteraard in bespreking en zij beloofde mij dat hij mij zou terug bellen. Resultaat de telefoon moet nog overgaan. Ik heb nu mijn verzekeringsagent ingeschakeld al mede de klachtenmanager van BLG woonborg welke zeer vriendelijk en hulpvaardig reageert maar erg verbaasd was over de werkwijze van Jubilee. Ik ben nu benieuwd wat er uitkomt. Het is wel lullige om maar zacht uit te drukken. Mijn centjes zijn op en moet nog 3 weken wachten op mijn salaris. Zeer vervelend met een gezin van 5 man. Als dit nog een aantal weken gaat duren is de kans zeer aanmelijk dat ik eens afreis naar Amsterdam voor een persoonlijk gesprekje met meneer Middel en zijn roversbende!!

Stoppen met rekken en gewoon betalen. Ik heb toen der tijd 5230 euro moeten betalen voor de koopsompolis en claim nu waar ik recht op heb!!

Alle klachten die gemeld zijn door conjo73