Mijn Klacht:
Op 19 dec heb ik een aankoop gedaan bij de Nederlandse website jubil.nl. Mijn bestelling pas 2 jan ontvangen..
Ik wil deze retour sturen en als ik hun mail krijg ik antwoord terug dat ik op eigen kosten retour moet verzenden naar de leverancier in China… terwijl dit van te voren niet is gecommuniceerd. Op de website staat een adres in Amsterdam vermeld, maar hier kan ik het niet naartoe sturen volgens hen. Oftewel naar China sturen (terwijl ik het daar niet heb gekocht) of ze onderhandelen over een korting die ze me als tegemoetkoming kunnen geven op het product (maar dit is een schaamteloze 10,- en ik wil het product niet..) Als consument ben ik volgens mij niet verantwoordelijk waar hun leveranciers vandaan komen en hoef het dan ook niet op eigen kosten retour te sturen naar china als dit bij de aankoop van te voren niet is gemeld. Ik wens dat ze mij een retourlabel geven waarmee ik het zonder op mijn eigen kosten retour kan sturen…
Gewenste Oplossing:
Ik ga het pakketje niet op eigen kosten retour sturen. Alleen als ik van de website een retourlabel krijg zodat ik het kosteloos kan verzenden.
Zie ook onderstaande link: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/spijt-van-je-aankoop-of-bestelling
Ik lees op internet meerdere klachten en slechte reviews over dit bedrijf. Dus ga niet een pakketje naar China sturen als ik vervolgens wordt opgelicht en mijn geld kwijt ben