Klacht: tenonrechte geld van mijn rekening gehaald!!!!!

op 17 februari 2015 over Joy4Kidz in de categorie Kinderen

Op 24 dec ben ik gebeld door Joy4kidz,ze mochten mij een GRATIS pakket aan bieden,ik hoefde ALLEEN 4,95 te betalen.
Verder hoefde ik ook niets op te zeggen,zat nergens aan vast.
Er werd ook meteen een bevestigingsmail gestuurd naar mij dat mijn account bij hun{dat ben je dan blijkbaar ook voor een eenmalige actie nodig bent} ook meteen einde januari eindigde.Die 4,95 was al snel van mijn rekening af
En wat zie ik op mijn bankrekening?????
Jawel hoor! 30 Januari wordt er 15,95 vanaf gehaald door Dutch Mediagroup!!!!Wat kan ik hier nu aan doen???
Ik heb gebeld met hun klantenservice en hun zeggen dat ze het telefoongesprek van mij met hun gaan opzoeken en ik zou het wel horen,ik heb gezegt dat ik het gesprek dan ook wil terugluisteren,eerst kon dit niet en na veel gezeur alleen tegen betaling.
Nu probeer ik al dagen te bellen(binnen de uren die hun bandje zegt dat ze bereikbaar zijn},maar ze nemen niet op of ze pakken eerst op en drukken me dan weg!

Ik ben tevreden als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt,dat ze dit soort gaan van zaken niet meer toepassen!Kost ze alleen maar veel klanten!
En ik ben tevreden als ik gewoon mijn 15,95 terug krijg,wat ik hard nodig ben!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joy4Kidz

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joy4Kidz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikben een klojo