Klacht: Doorleveren na opzeggen actie.

op 09 mei 2016 over Joy4Kidz in de categorie Kinderen

Actiepakket ontvangen, sloot niet aan op de leeftijd van de kinderen. Zou een brief bij zitten om de actie stop te zetten, niet aanwezig. Zelf bellen, slecht bereikbaar. Drie dagen per week, drie uur per dag. Niet echt klantgericht. Uiteindelijk telefonisch opgezegd. Daarna bleven ze leveren en afschrijven. Bedrag terug laten storten. Krijg ik op 7 mei een herinnering met dagtekening 2 mei. Moet binnen 10 dagen betalen, dacht het niet. Nu een boze mail gestuurd, morgen maar weer bellen. Echt waardeloos. Nooit aan beginnen.

Als ik met al mijn gegevens bij hun uit het systeem ben, en de herinnering vervalt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joy4Kidz

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joy4Kidz nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J. Janssen

10 maanden geleden - Ze hebben mij een mail gestuurd met de opmerking dat ik te laat opgezegd zou hebben en dat ze daarom nog doorleveren. Mijn antwoord was: Ik heb helemaal géén contract met jullie. Bovendien hebben jullie de fout gemaakt door de opzegbrief er niet bij te voegen. Het heeft me uiteindelijk 10 minuten praten gekost. Uitkomst: De herinnering is vervallen en al onze gegevens zijn "definitief" uit het systeem van Joy4Kidz verwijderd. Ze zijn er echt van overtuigd dat ze een nette en eerlijke organisatie zijn die niets verkeerds doen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Janssen