Klacht: opzeggen en ingebrekestelling

op 24 februari 2016 over Joy4Kidz in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nav aanmaning ivm een mislukt incasso heb ik de nota betaald en per direct ook het abonnement beeindigd.
Via een mail heb ik laten weten dat ik geen prijs meer stel op het toesturen van de pakketten.
In deze mail vraag ik om een bevestiging van het beëindigen van het abonnement.

Vandaag ontving ik een ingebrekestelling!!!
Terwijl er wel degelijk betaald is…en ik nog steeds geen antwoord of reactie heb mogen ontvangen op het stopzetten

Gewenste Oplossing:

Als ze inzien dat er betaald is en ze mij kunnen bevestigen dat het abonnement beeindigd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joy4Kidz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joy4Kidz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wollie71