Klacht: Onterecht pakketen sturen ondanks geen abonement

op 19 februari 2016 over Joy4Kidz in de categorie Kinderen

Ook wij zijn inmiddels helemaal klaar met dit bedrijf. Na heraaldelijk e-mails sturen hebben wij het geld terug laten boeken en nu dus een betalingsherinnering ontvangen. Opvallend is dat de brief als dagtekening 10 feb heeft maar de brief pas ontvangen op 18 feb. in de brief staat dat je binnen 10 dagen moet betalen!! erg vreemd aangezien in NL de post normaal gesproken binnen 2 dagen aankomt. Verleden jaar werden wij telefonisch benaderd door Joy4kids en na heraaldelijk aandringen toch akkoord gegaan met het toesturen van alleen een kennismakingspakket! uiteindelijk toch meerder pakketten ontvangen, eerst dachten wij nog dat het een foutje was maar na het 3de pakket een mail gestuurt dat iets niet klopte.Dan krijg je als antwoord ” wij zullen het contract beeindigen met inachtenming van een maand opzegtermijn” Zoals eerder aangegeven wij hebben GEEN CONTRACT!!! tijdens het eerste telfoongesprek werd ook gezegd dat het gesprek zal worden opgenomen. Nu heb ik dus verzocht om ons de opname toe te sturen en ook onze rechtsbijstand ingeschakeld.

Dit bedrijf, blijft maar doen alsof hun neus bloedt en als je vraagt om een naam krijg je die niet ( wordt gewoon niet op gereageerd)

Wanner de betalingsherinnering wordt ingetrokken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joy4Kidz

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joy4Kidz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danmar2907