Klacht: Ongewenst na opzegging boeken ontvangen

op 25 maart 2015 over Joy4Kidz in de categorie Kinderen

Waardeloze organisatie! Ik ontvang ondanks opzegging opnieuw pakketten die kwalitatief GEEN €15,90 waard zijn. Bovendien komen de pakketten gekreukeld en in een gescheurde envelop aan. Ondanks meerdere telefoontjes en mijn voorstel om de boeken kosteloos terug te sturen, wil men dat ik de volle mep betaal. De klanten’service’ kent geen service. Bah!
Geen reactie te zien
Ik heb voorgesteld de boeken kosteloos naar jullie terug te sturen.
Hier wordt gewoon niet op gereageerd!

Daarnaast heb ik aangegeven, dat ik de waarde die jullie vragen voor de pakketten ook niet terugzie in de boeken en dat ik om die reden sowieso niet wilde doorgaan met de pakketten. Een mevrouw van jullie team heeft toen aangeboden, dat we vanwege de beschadigde pakketten tegen kennismakingstarief een nieuw pakket toegestuurd zouden krijgen. Dit pakket kwam wederom beschadigd aan. Ik zou laten weten wat ik ervan vond. Dat heb ik per brief gedaan. Er wordt gezegd, dat deze brief nooit is ontvangen en dat jullie daarom zijn doorgegaan met het toesturen van pakketten. Ik kan als klant natuurlijk niet weten, dat de brief niet bij jullie is aangekomen. Ik vind het heel vreemd, dat als er dan toch al in het systeem staat, dat ik niet sowieso niet door wil gaan, er toch nog pakketten worden toegestuurd zonder dat er contact wordt opgenomen. Ik heb aangeboden de pakketten kosteloos terug te sturen. Hier wordt niet op gereageerd. IK WIL GEEN BOEKEN MEER ONTVANGEN VAN JULLLIE!!!!

De pakketten waren al verschoven naar een hogere leeftijdscategorie, maar ook die pakketten passen niet bij onze zoons.

Ik wil dit graag fatsoenlijk oplossen, daarom bel ik erover, stuur ik een brief, en bel ik opnieuw een aantal keren. Ik zou teruggebeld worden. Ik had mijn telefoon bij me, maar ben niet gebeld. De mevrouw die ik aan de lijn had heeft gezegd dat ze het 1 x heeft geprobeerd. Op mijn telefoon staat geen enkele gemiste oproep en ook de voicemail is niet ingesproken. 1 x proberen vind ik persoonlijk erg weinig als je klanten je dierbaar zijn. Ik zou het vaker proberen. Klanten zijn tenslotte moeilijk genoeg te behouden. Ik zit hier thuis met een hele stapel boeken van jullie die niet worden gebruikt. Ik wil er vanaf!

Woensdag 13:59

Ik ga ervan uit, dat jullie ook bereid zijn om tot een goede oplossing te komen. zo niet, dan zie ik me genoodzaakt melding te maken bij de Consumentenbond en Radar.
ik ontvang graag een oplossingsgerichte reactie terug. Bij voorkeur per telefoon!

22 uur geleden

Ik wacht nog steeds op antwoordt van jullie! Als ik minder mag betalen is het wel handig als ik dat ook duidelijk te horen krijg. Ik heb nu geen idee waar ik aan toe ben en ik heb twee pakketten boeken klaarliggen om te retourneren. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van jullie!

Als ik van die boekenpakketten af ben en geen rekeningen hoef te betalen voor de boekenpakketten waar ik niet op heb gevraagd. Ik heb direct na het eerste kenningsmakingspakket al aangegeven dat ik niets meer wilde ontvangen.
Dus geen boeken, geen rekeningen en fatsoenlijke klantenservice.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joy4Kidz

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joy4Kidz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astridmtb