Klacht: Ongevraagd toezenden boekenpakket na eenmalig aanbod

op 31 januari 2015 over Joy4Kidz in de categorie Kinderen

We zijn telefonisch benaderd door Joyforkidz kinderboekenclub en hebben toegehapt om eenmalig voor de verzendkosten een boekenpakket te ontvangen. Echter een paar weken later ontvingen we weer een pakket (kosten nu ongeveer €15) . Deze terug gestuurd met de melding dat we alleen voor het kennismakingspakket toestemming hadden gegeven. Hierover ook een mail gestuurd. Reactie: De zendingen zouden gestopt worden maar er was er nog 1 extra ingepland die niet afgezegd kon worden. Verder had er bij het 1ste pakket een brief moeten zitten om de andere pakketten af te melden. Niet dus. Er heeft in alle 3 de pakketten die we nu ontvangen hebben geen begeleidende brief gezeten. Op het laatste pakket stond nu wel laatste zending maar hebben ons geld van het 2de pakket niet terug gekregen en zijn nu dus €30 kwijt. Hopelijk stoppen ze nu ook met geld afschrijven want in de andere klachten op deze site lees ik dat het daar ook aan schort.

Als ik mijn geld voor de laatste 2 zendingen terug krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joy4Kidz

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joy4Kidz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beetgenomenburg