Klacht: Niet ontvangen PostNL zegt wel bezorgd

PQMLTF op 21 mei 2024 over Jouw Juweeltjes in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Mijn bestelling van 3 armbanden staat op bezorgd op 7-5-2024
Ik heb ze niet ontvangen door mijn eerlijkheid om aan geven dat ze niet door mijn brievenbus passen. Krijg ik ze niet vergoed omdat ik een andere bezorgoptie had moeten kiezen. Dat kan helemaal niet als je de bestelling plaatst. Ja, misschien na betaling wel dat kan ik niet bevestigen vanwege dat ik niks meer bestel. Ik heb trouwens niet eens gezien bij de bestelling dat het brievenbus pakketjes waren anders had ik contact opgenomen. Nu door mijn eerlijkheid door te zeggen dat het niet in de brievenbus kan zijn gedaan. Voelen zij hun niet verantwoordelijk. Sorry, zo kan ik ook onder mijn verantwoordelijkheid uitkomen. En geen 3 nieuwe armbanden laten bezorgen.
Eerste en laatste keer dat ik daar wat heb gekocht. Hele slechte service en wees nooit eerlijk want ze pakken je terug op je eerlijkheid. TIP, webshop op bezorgen verbeteren hopelijk werkt het bij een andere klant. Had echt betere service verwacht heel jammer. afz. Tonny

Een excuus en mijn 3 armbanden. Waar ik voor betaald hebt en al zoveel e-mails verder en dan opeens eigen schuld.
De verantwoording van brievenbus pakketjes liggen bij de afzender en niet ontvanger.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Jouw Juweeltjes
Download hier uw brief

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jouw Juweeltjes

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jouw Juweeltjes nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht PQMLTF

3 weken geleden - Ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid dat betreur ik erg. Voor mij is €60 veel geld en heb niks. Sorry, geen woorden voor!!!

Alle klachten die gemeld zijn door PQMLTF