Klacht: Geen klacht afhandeling voor schade aan vloer door geleverd product (eettafel met poten die afgeven)

op 16 maart 2018 over Jorgs Houten Meubelen in de categorie Internetshops - Meubels

Allereerst werd het product (eettafel) te laat geleverd. Op de dag van levering werd er doodleuk gebeld door de vervoerder dat wij nummer 21 waren die dag en ze gingen niet verder dan nummer 19 en dus niet konden leveren….geen excuus, niks.
Tafel later geleverd. Op advies en tegen betaling werden de tafelpoten (staal) bewerkt en ingespoten om mogelijke erosie tegen te gaan.
Aan alle leveringsvoorwaarden voldaan, maar helaas geven de tafel poten af en hebben gezorgd voor donkere vlekken in onze nagel nieuwe vloer. Door een expert na laten kijken en ~ 1000 kosten om de vloer te repareren. Na meerdere keren contact te hebben gehad met klanten service, werd medegedeeld dat wij bij hun schade bureau (Streefkerk.com) de aansprakelijkheid moesten indienen. Via mijn tussenpersoon dat gedaan. Helaas door Streefkerk wordt middels een stuitende email (met interne correspondentie tussen Jorg en streefkerk) gestuurd dat er geen onrechtmatige daad is en zij niet de schade willen vergoeden. De firma Streefkerk is ongenuanceerd, zeer klant onvriendelijk en Jorg laat niks meer van zich horen..)
Waar kan men dit soort praktijken in Nederland aankaarten en als koper en consument bescherming genieten?

Volledige schade vergoedt om de vloer te repareren en de tafel poten worden vervangen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Diepering